ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΑΚΑΔ.ΕΤΟΥΣ 2023-2024

Ηλεκτρονική εγγραφή ακαδ. έτους 2023-2024

Κατά το διάστημα από Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023 έως και την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023 θα πραγματοποιείται η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής – οριστικοποίησης πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών eggrafes.upatras.gr για φοιτητές που εγγράφονται για πρώτη φορά. Ο σύνδεσμος θα λειτουργήσει με την έναρξη της διαδικασίας, όταν δηλαδή ξεκινήσει η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής – οριστικοποίησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών και θα παραμείνει ενεργός από 2/10/2023 έως και 12/10/2023.

Στην περίπτωση που έχετε εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν θα ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία. Θα δοθούν προσεχώς οδηγίες από τις Γραμματείες.

  • Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

– Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
– Σταθερό Τηλέφωνο
– Κινητό Τηλέφωνο
– Πατρώνυμο
– E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα  2610-962632, 2610-962635, 2610-962636 και 2610-962814, όλες τις εργάσιμες ημέρες κατά το χρονικό διάστημα από 02.10.2023 έως και 12.10.2023 που θα πραγματοποιείται η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.