Κουσουλίνη Βασιλική

Κουσουλίνη Βασιλική

Επίκουρη Καθηγήτρια

kousoulini@upatras.gr

Σπουδές:

Διδακτορικό Δίπλωμα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2014.

Μεταπτυχιακός Τίτλος: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2009.

Πτυχίο Φιλολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004.

Δημοσιεύσεις:

Βιβλία:

Τραγικές ηρωίδες και γυναικείοι Χοροί: ματαιωμένες εκτελέσεις «γυναικείων» χορικών λυρικών ασμάτων στο έργο του Ευριπίδη (υπό προετοιμασία).

Επιμέλειες συλλογικών έργων:

Α. Papachrysostomou, V. Kousoulini, A. S. Valtadorou, E. Zagari (επιμ.), Collective Emotion(s) in Ancient Greek Theatre (υπό προετοιμασία).

K. Stergiopoulou, C. Blanco, V. Kousoulini (επιμ.), Brill’s Companion to the Reception of Sappho (υπό προετοιμασία).

Πρόσφατα άρθρα και κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους:

«Μεταθανάτιος βίος, τεχνολογία και μεταθανάτια βία: Η δέλτος της Φαίδρας στον Ιππόλυτο του Ευριπίδη», στο: Πρακτικά του Συνεδρίου με τίτλο: Πολιτικές βίας και πολιτικές βίου στο αρχαίο θέατρο: από τον κλασικό πέμπτο αιώνα στον εικοστό πρώτο, Αθήνα (υπό εκτύπωση). 

‘‘Suffering Women and their Skin(s): Representations of Female Bodies in Pain in Euripides’’, Synthesis, Dossier: Gestualidad en el teatro griego antiguo. Los gestos y el cuerpo en el texto y en la escena (2024) 31.1-2, https://doi.org/10.24215/1851779Xe144.

‘‘Cassandra as a False Chorus Leader and her Skeuê in Euripides’ Trojan Women’’, SKENÈ: Journal of Theatre and Drama Studies 9.1 (2023) 187-201.

Female Characters, Female Sympathetic Choruses, and the ‘Suppression’ of Antiphonal Lament at the Openings of Euripides’ Phaethon, Andromeda, and Hypsipyle”, Frammenti Sulla Scena 1 (2020) 1-23.

A Satyric Lullaby in Aeschylus’ Net-Haulers (fr. 47a Radt)?”, Euphrosyne 43 (2015) 9-22.

Ερευνητικά ενδιαφέροντα:

Αρχαίο δράμα, αρχαία ελληνική επική και λυρική ποίηση, αρχαία ελληνική λογοτεχνική κριτική.

Προσωπικές σελίδες:

https://scholar.google.gr/citations?user=OIYHdf8AAAAJ&hl=el

https://upatras.academia.edu/VasilikiKousoulini

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές:

Κατόπιν συνεννόησης μέσω email